middag.

hej allihopa, just nu sitter jag hemma hos
min viktor och har nyss varit och ätit middag
med min familj, det blev en snabbis på max
eftersom middagen blev så sen.
vi hämtade mamma på jobbet vid kvart över
sex och sedan åkte vi på lite affärer. så klockan
blev halv nio innan det blev dags att äta och
varken mamma eller pappa hade lust att laga
mat då.
så sedan skjutsade de mig hit ialla fall! :)
men jag vet inte riktigt vart viktor är, han var på
en träning som började vid kvart i sex men
den slutade för ganska länge sen nu och han
är fortfarande inte hemma. men vi (jag, hans
mamma och pappa) kom fram till att han säkert
stannade för att träna med a-laget också!
jag hoppas han kommer hem snart i alla fall.
vi kanske ska åka in till stan för att hyra en film
då jag fick ett presentkort på videoteket i julklapp :).
jag hoppas han hinner komma hem innan de
stänger!
han har ju lämnat mobilen hemma också så
det går ju inte få tag på honom...
nej nu ska jag ta och gå ner och prata lite med
hans mamma.

jag hoppas ni får en super trevlig kväll! :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback