måndag.

hej allihopa.
idag har jag varit hemma och tagit det
lugnt, sov till elva och sedan gick jag
upp för att titta lite på tv. har även pluggat
lite idag, kemi ..
min huvudvärk är iaf borta nu och jag mår lite
bättre så jag ska åka och jobba och sedan blir
det middag på min mammas jobb som följs av
att jag ska vara barnvakt till lillebror ikväll.

linn frågade om jag ville börja tävlingsdansa
med henne men jag vet inte om jag vill tävla
alls .. :/
vad tycker ni? ska jag börja tävla?

nej nu ska jag ta och klä på mig och göra mig
redo för att jobba, just nu sitter jag är i pyjamas
och morgonrock bara :).
mycket mysigt.

vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback