måndag.

hej allihopa!
just nu har jag lunchrast, sitter på skolan.
har snart matte lektion och efter det blir det
hem och äta lite innan jag ska iväg och jobba!
innan jag var och åt så stannade jag på en
tygaffär för att köpa lite tyg så jag kan göra kjolar
till mina dans bebisar.

gjorde kemi provet i morse det kändes som att
det gick ganska bra men jag kommer nog inte
bli nöjd med resultatet..

ikväll har även min lillebror uppvisning med en
speciell grej :), ska nog dit och kolla om jag inte
måste plugga massa :/ :/.
men det ska nog lösa sig så att jag kan titta :) :).

vill även tacka maria för hjälpen i helgen med byxor
och allt :).

nej nu måste jag springa, vi har tydligen inte matte,
det verkar som det blir fysik x).
ha det bra idag! :) :).

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback