lucia.

hej!
just nu sitter jag hemma hos viktor, har
varit på stan en sväng efter skolan. det
blev ett par nya skor, det var rea så fick
mig att par fina skor för endast 99 kr :).
lucia tåget vi hade på skolan var riktigt
roligt, vi var inte speciellt seriösa så de
flesta satt ju och skrattade åt oss x).
sedan gick jag, sara och erika till kyrkan
som låg precis brevid där vi hade varit.
gick för att kolla på pc's lucia tåg eftersom
stan inte hade öppnat, de var riktigt duktiga! :)
tyvärr var inte viktor där han hade varit där
tidigare. de visade nämligen lucia tåget 3
gånger.
när det var slut gick vi ner mot stan,
åt en mycket god lunch tillsammans :).
sedan gick jag iväg köpte skorna och då
ringde min sötnos viktor och sa att han
hade slutat. så jag gick för att ta bussen
till honom och nu sitter jag här och ska
snart titta på en film :) :).

vad ska ni göra idag :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: och just det ja, pjäsen!?!

en om martin och allt, haha har inte hört om det förrän nu men det verkar kul ;) haha

2008-12-12 @ 17:16:05
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback