lördag.

hej allihopa!
idag har jag haft en mycket mysig dag.
vaknade vid tio tiden tittade lite på tv
i väntan på att viktor skulle vakna.
när han hade vaknat gjorde vi oss i
ordning för att åka in till stan :) :).
vi hittade tyvärr inga julklappar men
det blev en mycket mysig dag ändå.
vi hade jättetrevligt :).
när vi hade varit på stan åkte vi sedan
hem för att göra lite efterrätt som vi ska
äta när vi kommer hem från middagen
ikväll.
jag har alldels nyss bokat bord :), och vi
ska om ett tag åka in till stan igen.
känns riktigt mysigt att få gå ut och äta :),
det var mycket länge sen vi gjorde det nu.
men i januari kommer vi nog göra något
mer då vi ska fira två år tsm jag och min
älskling :) :).
nej nu ska jag ta och göra mig i ordning!

vad har ni gjort idag? :)
har ni handlat några julklappar? :) :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback