johanna.

sitter hos min bästa vän johanna just nu,
har varit på stan en sväng och så har jag
fått en riktigt god middag här :D.
ikväll ska jag och johanna gå till linn för att
kolla på idol-finalen där! mycket trevligt.
hittade två julklappar på stan idag :),
en till alvin, min pojkväns systerson,
och en till mamma.
jag funderar på att ta kort på alla julklappar
jag köpt och sedan lägga upp bilderna efter
julafton så ni också får ta del av dem :).
det blev ingen film förut men vi ska se den
ikväll istället :) :).
jag höll på somna nyss för johanna flätade
mitt hår och är det något jag verkligen slappnar
av av så är det när någon (självklart någon som
jag käner) håller på med mitt hår :).

nej nu ska jag ta och vara lite social med johanna.
vi hörs senare :) :).

vem kommer vinna idol ikväll tror ni? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback