hemma.

nu är jag hemma efter en mycket lång dag,
dans dans dans och åter dans. känns bra
nu efter en mycket lyckad helg med trevligt
folk och mycket dans :). fast det känns även
tråkigt att jag inte kommer få dansa igen förrän
om två månader .. :(
kommer verkligen sakna det!
nästa termin kommer jag kanske få dansa med
frida på alla mina lektioner, kommer bli mycket
trevligt!
hoppas jag får dansa med camilla också :).

jag kom hem vid tio och då fick jag dammsuga..
eftersom jag var lite lat förut idag, haha.
mitt skrivbord var klart nu när jag kom hem också,
mycket skönt!
kommer bilder senare :).

nej nu ska jag ta och duscha och sedan lägga mig,
klockan är halv ett och skolan börjar tio över åtta
imorgon. mår inte speciellt bra nu och har haft ont
i huvudet hela helgen så jag funderar på att stanna
hemma imorgon och ta det lugnt så jag får återhämta
mig.

men jag hoppas ni sover gott inatt :)
så hörs vi i morgon! :)



lite bilder från idag:
d
mira, sandra och tanja.

ad
tanja.

camilla
camilla.

da
och slutligen jag och frida.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback