hej!

jag förstår inte men min dator och
blogg.se verkar inte vilja funka ihop ..
men men, nu funkar det i alla fall så
jag tänkte skriva lite :).

filmen igår blev "the hottie and the nottie"
med paris hilton, riktigt rolig film ;b.


jag vaknade vi halv ett i morse hemma hos
viktor och skyndade sedan iväg en sväng på
stan. hittade det jag skulle ha och sedan
fick jag skjuts hem. gjorde mig i ordning inför
kvällen och fixade lite, hjälpte bland annat
mamma att duka fram inför middagen.
familjen bouvin, mamma gamla klasskomis
eva och viktor kom för att äta middag. jag och
hanna körde massa sing star och hade mycket
trevligt innan maten.
sedan blev det en mycket god middag och en
mycket god efterrätt.
vid tolv gick vi ner på bryggan för att kolla på
alla raketer och skåla lite.
nu har alla gått in och jag och viktor har dragit
oss undan lite för att kolla på en film, "the rocker".
pappa säger att den är mycket bra så nu får vi
se om den lever upp till hans ord.

jag hoppas att ni har det mycket trevligt, hur såg eran nyårsafton ut? :)

Kommentarer
Postat av: hanna

min nyårsafton såg nästan exakt ut som din ;) undra varför...:P

hade verkligen jätte kul! :D <3

2009-01-01 @ 17:13:13
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback