hej igen.

nu är jag hemma, fysiken gick mycket
bra och jag och min vän han bli klar
med allt :). sprang sedan en sväng på
staden för att leta lite kläder till helgen
men tyvärr hittade jag inga, får leta lite
mer imorgon!
nu ska jag snart iväg och jobba och sedan
blir det direkt in till staden för att gå på
dansträningen. sista gången nu .. hjälp.
egentligen tycker jag att det är ganska
hemskt att både sjunga och dansa inför
folk .. speciellt nu när jag vet att det är folk
som jag känner som kommer titta på mig.
läskigt, och eftersom jag står längst fram
lär det ju synas väldigt väl om jag skulle
dansa fel.

längtar in till julavslutningen heller då jag
måste sjunga för hela skolan, visst några
låtar ska bli kul att sjunga, men några känns
det som att jag har blivit på tvingad. jag blir så
jävla nervös när jag ska sjunga .. det låter bara
jättehemskt då. hjälp har jag bara att säga just nu ...

hur har eran dag varit och vad har ni gjort? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback