hej allihopa.

nu är jag äntligen hemma och har fått i mig lite
middag och gjort mig klar för att krypa ner i min
säng. just nu är jag väldigt nervös inför imorgon.
min dag i morgon ser ut så att jag börjar skolan
klockan åtta och har då fysik i tre timmar, klockan
elva slutar jag och ska då gå och äta lunch :).
sedan ska jag åka hem till viktor och vara med
honom ett tag innan det blir dags att gå till
genrepet. kommer bli mycket trevligt att träffa massa
gamla kompisar som man inte träffar speciellt mycket
längre nu när man går på gymnasiet!
träffade j på dansen idag (hon dansar innan mig) så det
blev en liten trevlig pratstund innan det var dags att börja
dansa!

det gick även bra att jobba, nästa vecka är de två sista gångerna
innan vi har en liten uppvisning och det blir ett jullov.

nej nu måste jag sova, men vi hörs ju imorgon :) :).

vad har ni gjort ikväll? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback