hej!

ja idag är det måndag och bara det är bara
två dagar kvar tills det nya året kommer.
2009, jag hoppas verkligen att det kommer
att bli ett bra år. ser verkligen framemot det
i alla fall.
just nu sitter jag och skriver på min nya dator
som pappa har fixat med idag, en liten överraskning
när jag kom hem.
idag har jag varit och badat med min vän linnea.
jag hade två gratis biljetter som går ut 31/12-08
så jag tog med henne dit :).
vi hade mycket trevligt.
på badet träffade jag även min vän frida, det var
mycket länge sen vi såg och kändes skönt att
få prata lite med henne och vi bestämde även
att vi ska ses något snart så jag ska få se hur
hon bor nu eftersom hon flyttat sen jag var hemma
hos henne sist.
efter badet gick jag hem till pojkvän, det blev lite
middag och jag började även att måla lite på
naglarna eftersom min manikyr försvann när
jag badade idag. jag han inte bli klar utan ska
fortsätta med det nu istället .. ja tillbaka, jag han
inte bli klar eftersom jag skulle på bio med min
pojkväns mamma och hans syster.
och filmen vi skulle se var självklart twilight då jag
inte hade sett den än. den var så bra som jag trodde
att den skulle vara men inte på det sätt jag trodde.
jag tyckte om filmen otroligt mycket och tänker nu
även läsa böckerna! :)
efter bion gick vi hem igen och jag och min pojkvän
kollade på en film innan min mamma kom och hämtade
mig.
nu sitter jag här och ska titta på en film innan jag ska
gå och lägga mig.

imorgon väntar en dag hemma till och börja med men
jag hoppas även att jag ska hinna med en sväng på stan!

vad har ni gjort idag? :)

(jag skrev detta inlägg igår men eftersom det inte gick
att komma in på blogg så publicerar jag det nu)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback