godnatt.

nu har jag lagt  mig i sängen och ligger
här med min lilla bloggdator.
har pluggat massa kemi ikväll och har
gjort allt som skulle göras inför provet
fast det skulle vara skönt att läsa igenom
allt igen.
jag vet inte hur jag ska göra  imorgon, har
fortfarande ont i huvudet och har riktigt ont
i hela kroppen.
skulle behöva gå på musiken imorgon
eftersom det blir min sista lektion innan
skolans julavslutning då vi ska spela upp.
skulle även kännas skönt att få kemiprovet
gjort.
men jag får se hur jag mår imorgon.
som ni ser så har jag gjort en ny header
och ska även försöka fixa lite med designen
men det var riktigt svårt.
jag vet ungefär hur jag vill att den ska se
ut men sen gäller det ju bara att få till den
också x).
pappa ska även fixa illustrator till mig så
det ska bli kul att få börja med det också :).

nej nu ska jag ta och sova lite,
vi hörs imorgon :).

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag går media =)Dudå ?

2008-12-10 @ 12:40:42
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha yesh! :D

2008-12-10 @ 13:01:53
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback