godmorgon!

godmorgon alla!
just nu sitter jag på skolan, fick skjuts av pappa :).
min lektion börjar tio över åtta och jag har då matte.
vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir säkert roligt.
efter det blir det lunch och fysik.
sedan hem en sväng innan det blir dags för att jobba
och ikväll är det dans, sista lektionen innan genrepet
som är imorgon :D.
det ska bli så kul att få dansa i helgen, alla uppvisningar
blir alltid något speciellt :). har lärt känna väldigt många
nya personer den här terminen vilket är väldigt roligt!
i helgen blir det också viktor och så ska jag plugga lite
den tid som blir över.
jag hoppas att ni får en super bra dag så hörs vi senare.
vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback