godmorgon.

nu har jag vaknat ordentligt :).
är hemma idag också, det behövdes..
vaknade med en hemsk huvudvärk idag
också ..
jag vaknade vid  elva och då klev jag upp
för att äta lite frukost, mamma's tomtegröt :).
mycket gott, så nu är min mage nöjd.
har även försökt fixa lite med designen på
bloggen men inte lyckats ..
detta är inte lätt, någon som har lust att
förklara hur man gör? (a).

idag ska jag plugga lite mer på kemin så
jag känner mig helt klar!
sedan ska jag även försöka fixa lite på mitt
rum, möblera om och så :).
och självklart försöka fixa lite mer med bloggen.
men först av allt tänker jag krypa ner en stund
i sängen och läsa lite.


vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: ERIK

har ingen aning, kolla på film ;D durå?

2008-12-10 @ 13:13:58
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

durå? :)

2008-12-10 @ 13:14:05
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback