godmorgon :)

godmorgon allihopa!
har ni sovit gott? :)

det har jag gjort iaf, fast jag hade en
väldigt konstig dröm x) haha. nu är jag
på skolan iaf, börjar snart .. fysik .. känner
mig inte alls så pigg på det såhär på en
fredagsmorgon! men skönt att jag bara
har en lektion så jag slutar vid elva :)

men ska bli skönt att få åka till v senare idag,
klockan fem är det genrep :), blir klar vi åtta och
då ska jag hem till v igen och då blir det mys.
han har hyrt filmer och skulle överraska mig
med vilka de blev :). ska även sova där så
mamma och pappa inte behöver skjutsa in mig
till staden imorgon, ska ju jobba imorgon på första
uppvisning som bara är för mindre barn. börjar
elva och slutar vid ett då jag har samling till mina
danser. jag är med i första nummret då uppvisning
börjar klockan tre. ska bli spännande!

nej nu måste jag gå så jag inte kommer försent till
lektionen.

jag hoppas att ni får en toppen dag, vad ska ni göra? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback