fredag.

nu ska jag alldeles snart åka till skolan,
lucia tåg & fika med lussebullar och
pepparkakor :) :).
sedan ska jag åka hem till viktor en sväng,
och efter det ska jag träffa johanna :).
hon och jag kanske skulle till linn ikväll och
kolla på idol-finalen. inte för att jag tycker att
det är speciellt roligt att kolla nu när robin
åkt ut men kan bli trevligt med lite annat
sällskap än viktor en kväll.
fast sen efter idol så ska jag ju ändå åka
till viktor :) :).  ska sova där och i morgon
blir det middag och shoppa julklappar! :)
mycket mysigt kommer det att bli :D.

funderar fortfarannde vad jag ska köpa
i julklapp till alla ..
mamma, pappa, lillebror och viktor ..
har ingen aningvad jag ska köpa till
dem, men till johanna vet jag vad det
blir . och det kan jag ju inte skriva här .. x)
sedan är det några fler julklappar som
ska handlas också.
har ni handlat klart era julklappar? :)


nej nu måste jag göra mig klar annars
kommer jag försent till skolan :0.

vi hörs senare idag!

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback