fredag.

sitter hemma hos viktor, har nyss ätit
efterrätt. sitter och väntar på att pappa
ska komma hit med lite grejor så jag
kan fixa lite och så ..
bland annat kommer han med kameran
så att jag ska kunna lägga upp lite bilder
från julafton, mina julklappar som jag fått
och de som jag gett bort :).
tänkte även lägga upp lite bilder från mina
bebisars uppvisning. har nämligen fått dem
av sandra nu :) :).
sedan har jag även lite andra bilder att lägga
upp på dem som jag sagt att jag ska lägga
upp.
men det blir senare ikväll :).

idag vaknade jag hos viktor, vi åt lite frukost
för att sedan gå till stan, en mycket trevlig
promenad. vi gick runt lite, tyvärr var inte
guldfynd öppet så jag kunde inte köpa klockan
jag skulle fått av gammel farmor i julklapp.
men det blev lite andra saker istället för
presentkortet som jag fått och så.
blev en vit t-shirt från lindex, bruna jeans-leggings
från bikbok och en klännig som jag ska ha på
nyårsafton som också den kommer från bikbok.
bilder på klänningen får ni säkert se senare :).

efter vi varit på stan en stund åkte vi hem och
hade lite mys, vi kollade på en film.
sedan blev det middag, pannkaka.
super god var den!

ikväll ska jag sova hos viktor som vanligt och
imorgon blir det stan en stund med viktor innan
han ska hem och då kommer hanna in för att
gå med mig en stund, ska bli super trevligt :).

planerar även att träffa en vän som jag träffar
allt för sällan på söndag :).

nej nu ska jag gå och fixa lite!
vi hörs senare! :)

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback