:(

blev ingen illustrator ikväll, men jag hoppas
han hinner fixa det imorgon :).
vad tycker ni om designen än så länge?
inte så stor skillnad men har ju fått till lite
iaf :).
imorgon har jag tänkt att jag ska gå till skolan,
har nationellt prov i matte.
sedan är det även jobb och det blir då mitt sista
pass förutom uppvisningarna detta år.
nya tag igen efter nyår :).
en av uppvisningarna som vi ska ha blir på
onsdag nästa vecka, den är på en skola där
flera av de som dansar går. ska bli mycket kul,
sista vi hade uppvisning hade vi det mycket
trevligt med fika och mys! :). detta år har jag även
lovat att det ska bli en överraskning, hjäälp..
kanske sa lite för mycket till dem, nämligen
tänkt att vi ska gå hem till mig sen för att titta
på en film .. haha.
tänkte även lägga upp lite snygga bilder då
mina elver höll på och fjanta sig förra torsdagen.

d

d

d  

d

d

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback