äntligen.

nu är jag hemma hos viktor efter en mycket trevlig dag! :)
min farmor ringde mig när jag slutad och vi gick
då på stan en stund. sedan åkte jag hem till viktor
ett tag och kollade på film, madagaskar 2 :) :). mycket
bra film den tycker jag att ni ska se.
sedan in till stan och köpte en sallad, åkte hem till min
morfar och satte mig där för att äta den. gick sedan
bort till folketshus där jag hade genrep, gick ganska bra
gjode lite små fel men hoppas att det går bättre imorgon
i alla fall.

nu ska jag och viktor titta på en till film, the mist.
skräckfilm .. så viktor får hålla om mig ikväll, hihi.

nej nu ska vi trycka igång filmen.

vi hörs imorgon!

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback